19 października 2014

NOWA ERA W MOJEJ KUCHNI

Wiecie jak uwielbiam piec i gotować. Jednak stara kuchenka uniemożliwiała mi rozwijanie moich pasji, chociażby dlatego, że piekarnik nie był wystarczająco sprawny, a próba upieczenia ciast poniżej 200 stopni często kończyła się fiaskiem. 
Żegnam więc starą kuchenkę dziękując za lata spędzone za mną i z poprzednimi właścicielami....


... a witam nowiutką Amicę!!! :D


Wybierałam ją długo i pieczołowicie, szukając jak najbardziej optymalnego dla mnie zestawu funkcji piekarnika, ale też oszczędności podczas codziennego przygotowywania potraw. Łatwo nie było, ale teraz mam zamiar nacieszyć się nowym sprzętem. Mam nadzieję, że stworzymy dla Was wiele wspaniałych dań, a także ciast, ciasteczek i innych dobroci.
Gotowa do działania! Zaczynamy...


1 komentarz:

  1. Wiem, że to 2 lata temu, ale mam nadzieję, że służy Ci tak dobrze jak bardzo jej chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń