28 sierpnia 2011

Jogurtowy deser

Ten deser jest maksymalnym uproszczeniem dla wszystkich gospodyń, które tak jak ja nie lubią rozpuszczać żelatyny. Ja zawsze obawiam się grudek w masie. Natomiast ta modyfikacja na pewno sprawi, że grudki nigdy nie powstaną.


Składniki:
kubeczek jogurtu naturalnego 400 g jedna galaretka o dowolnym smaku
1-2 łyżki stołowe cukru pudru
owoce do udekorowania

Przygotowuję galaretkę według przepisu na opakowaniu i czekam aż przestygnie. Do jogurtu dodaję cukier puder i całość mieszam dokładne mikserem jednocześnie powoli wlewając przestudzona galaretkę. Tak przygotowana masę przelewam w salaterki i wstawiam do lodówki na kilka godzin aby dobrze zastygła.
Ja przygotowałam wersję z malinami. Jak widzicie, rozłożyłam deser do salaterek i  po prostu nimi przyozdobiłam. Ale możecie też wrzucić owoce do masy zanim zastygnie.

A! I pamiętajcie, że ananas i kiwi nie są odpowiednimi owocami do tego rodzaju deserów, gdyż najzwyczajniej w świecie uniemożliwią zastygnięcie żelatyny i deser będzie płynny. A teraz się bawcie. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz