20 sierpnia 2011

Idea bloga

Zawsze staram się aby moje dania były proste i szybkie w przygotowaniu. Oczywiście są wyjątki, ale tylko wtedy kiedy pozwala mi na to czas. Ponieważ gotuję zaledwie od dwóch lat początkowo wiele przepisów sprawiało mi sporo trudności. Nie zawsze miałam pod ręka miarkę do odmierzania mleka. Waga też czasami odmawia posłuszeństwa, bo bateryjki nie są wieczne. Dlatego obecnie korzystam z prostego rozwiązania, które od lat stosuje moja Mama. Przepisy, które będę zamieszczać na tym blogu będą na szklanki, łyżeczki, "do smaku" i "na oko". Waga przyda się do odważania owoców na przetwory i tyle. Chcę by każdy mógł zrobić sobie omleta, kruche ciasteczka czy nawet tort, nie zastanawiając się czy tej mąki powinno być więcej czy mniej. Gotowanie ma być radością a jedzenie pełnią satysfakcji i zadowolenia z siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz